Prohlédněte si nový propagační spot Chorvatského turistického sdružení

Nový propagační spot "Croatia Full Of Life" se natáčel na různých lokalitách v Chorvatsku a vystupuje v něm deset známých osobností ze světa sportu a umění: fotbalisté Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić a Dejan Lovren..

Chorvatsko... Články ... Aktuality ... Prohlédněte si nový…
Publikováno: 20.11.2017

Na veletrhu World Travel Market, který se konal začátkem listopadu v Londýně, byl představen nový propagační spot Chorvatského turistického sdružení. Veletrh World Travel Market (WTA) je jednou z nejvýznamnějších a neprestižnějších události v cestovním ruchu. Letos se ho zúčastnilo 5 000 vystavovatelů ze 190 zemí a 51 000 odborníků v cestovním ruchu z celého světa.

Nový propagační spot "Croatia Full Of Life" se natáčel na různých lokalitách v Chorvatsku a vystupuje v něm deset známých osobností ze světa sportu a umění: fotbalisté Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić a Dejan Lovren, basketbalista Dario Šarić, tenista Marin Čilić, instrumentální duo 2Cellos, klavírista Maksim Mrvica a herečka Zrinka Cvitešić.

Spot má za cíl propagaci turistické nabídky prostřednictvím spojení chorvatských přírodních a kulturních krás se známými sportovci a umělci, kteří jsou jako globálně známé hvězdy nejlepšími propagátory Chorvatska ve světě. Motiv sportu souvisí i s velkými sportovními událostmi nadcházejícího roku 2018, k nimž patří Zimní olympijské hry v Koreji, Mistrovství světa ve fotbale v Rusku a Mistrovství Evropy v házené v Chorvatsku.

Režisérem tříminutového spotu je známý a úspěšný chorvatský režisér a scenárista Nevio Marasović a partnerem projektu je agentura BBDO Zagreb.

Spot stál 700 000 kun a všech deset aktérů se vzdalo honoráře. Částka 500 000 tak bude věnována na dobročinné účely.

Za prvních sedm dní od uvedení dosáhl nový propagační spot skvělých výsledků na sociálních sítích. Jen na Facebooku ho zhlédlo 3,5 milionu lidí a na Instagramu 1,6 milionu lidí. Na oficiálním YouTube kanálu Chorvatského turistického sdružení zaznamenal 160 000 zhlédnutí.

Spot Chorvatského turistického sdružení (YouTube): Croatia Full Of Life


Zdroj informací:

  • Ministerstvo cestovního ruchu Chorvatské republiky (Ministarstvo turizma Republike Hrvatske): www.mint.hr

Mohlo by vás zajímat